Zašto baš mi
MK Group čini 4000 ljudi zaposlenih koji dele zajedničku viziju. Naš tim čini sinergija iskustva, znanja, mladosti i energije. Značajan broj naših zaposlenih je svoj profesionalni razvoj započeo u nekoj od članica MK Group. Naročito smo ponosni na one koji su sa nama od početka, ali i neprestano otvaramo nove poslovne prilike kako za mlade, perspektivne i kreativne ljude koji žele da započnu svoju karijeru u kompaniji poput MK Group, tako i za iskusne profesionalce koji žele da zajedno sa nama rastu. Zajedno, činimo da je MK Group zdravo, pozitivno i dinamično radno okruženje.
Zahvaljujući snazi našeg tima kompanija je izrasla u stabilan i održiv sistem koji danas poseduje know how u tri ključna segmenta poslovanja: poljoprivredi i prehrambrenoj industriji, turizmu i real estate sektoru i obnovljivim izvorima energije. Prepoznati smo kao regionalni sistem sistem od koga se uči, partner u koga se veruje i oslonac na koji se računa.
Naš cilj je da zajedno sa našim zaposlenima rastemo i razvijamo se, jer naši ljudi su naš najvažniji resurs.
MK Group kao jedan od najbrže rastućih sistema u regionu je uvek otvoren za nove ideje i ljude sa kojima delimo viziju i koji spremno donose pametne odluke. Trudimo se da prepoznamo talente i omogućimo im da ostvare svoj potencijal. Sve kandidate, kao i naše zaposlene, tretiramo ravnopravno. Svi zainteresovani kandidati za posao u MK Group imaće jednake mogućnosti za zapošljavanje.Ako verujete da je MK Group mesto za vas, timski ste igrač, odgovorni ste, inovativni, pouzdani i umete da razmišljate kao preduzetnik, verujemo da je MK Group pravo mesto za vas.
O našim kandidatima
Unapređenjem postojećih profesionalnih kompetenci, ali i kreiranjem novih, pomažemo našim zaposlenima da budu ne samo u toku sa modernim načinom poslovanja, već i na čelu pozitivnih promena.
Kao kompanija koja još od svog osnivanja pogled usmerava ka budućnosti, činimo sve da obezbedimo dobre uslove za kvalitetan rad i razvoj profesionalnih i ličnih kapaciteta kroz organizaciju profesionalnih obuka i stručnih usavršavanja. Na putu profesionalnog razvoja smo uz naše zaposlene, kroz zajedničko praćenje performansi i kreiranje razvojnog puta i raznovrstan program edukacija (MK menadžerska akademija, Akadamija za finansije, Akademija za tehnologe i dr.)
NAGRADA ZA NAJBOLJEG POSLODAVCA ZA 2021. GODINU, SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA
Posvećenost
zaposlenima
Unapređenjem postojećih profesionalnih kompetenci, ali i kreiranjem novih, pomažemo našim zaposlenima da budu ne samo u toku sa modernim načinom poslovanja, već i na čelu pozitivnih promena.
Kao kompanija koja još od svog osnivanja pogled usmerava ka budućnosti, činimo sve da obezbedimo dobre uslove za kvalitetan rad i razvoj profesionalnih i ličnih kapaciteta kroz organizaciju profesionalnih obuka i stručnih usavršavanja. Na putu profesionalnog razvoja smo uz naše zaposlene, kroz zajedničko praćenje performansi i kreiranje razvojnog puta. Za sve članove našeg tima koje smo prepoznali kao talente organizovali smo Akademiju za talente (MKademija).


Ambasadori vrednosti
Program nagrađivanja zaposlenih ima za cilj da motiviše i afirmiše kolege koje se izdvajaju po doprinosu poslovanju i koje na najbolji način predstavljaju korporativnu kulturu i žive korporativne vrednosti MK Group: izvrsnost, osnaženi ljudi, stalni razvoj i sinergija. Upoznajte najboljeg menadžera, najbolji tim i Ambasadore MK Group vrednosti za 2022. godinu.
NAJBOLJI MENADŽER
„Ova nagrada mi predstavlja veliku čast i zadovoljstvo jer dolazi od strane zaposlenih u godini kad obeležavam desetogodišnjicu rada u MK agraru. Takođe, ova nagrada za mene znači i veliku odgovornost i motiv da nastavim zajedno sa svojim kolegama da promovišem vrednosti koje podstiču poverenje, brigu o zaposlenima i timski rad. Smatram da nema individualnog uspeha bez tima ljudi, zbog toga deo ove nagrade posvećujem mojim kolegama i saradnicima.” - Milena Mrkajić, Glavni tehnolog za zaštitu bilja i preciznu poljoprivredu, AgropanonijaAMBASADOR IZVRSNOSTI
„U kompaniji Sunoko sam vše od 4 godine i trenutno se nalazim na poziciji višeg saradnika u kontrolingu, u sektoru finansija i računovodstva. Ponosan sam što sam dobio mogućnost da svoje radno iskustvo započenem u Sunoku gde sam imao prilike da sarađujem sa pravim ekspertima i učim od njih. U svakodnevnom poslu se uvek trudim da pružim maksimum i drago mi je što su moj trud i zalaganje prepoznati od strane koleginica i kolega, i što sam izabran za ambasadora izrnosti za prethodnu godinu. Ovo priznanje mi je dodatne motivacija da nastavim u istom smeru i nastojaću da uvek bude na raspolaganju svim kolegama kako bismo zajedno uspešno i pravovremeno rešavali sve izazove.” - Živan Milovac, viši saradnik u kontrolingu, SunokoAMBASADOR OSNAŽENOSTI
„Česta je zabluda da je samo slabost ta koja iziskuje osnaživanje I podršku. Svedok sam da adekvatno okruženje i usmeravanje mogu biti podrstek da svako od nas bude efikasniji, motivisaniji, kreativniji I radoznaliji. Imam priliku da radim u kompaniji koja dozvoljava svakome da prepozna I ispuni svoj potencijal, što je zaista dragocenst koja se ne navodi ni u jednom oglasu za posao, a koja pravi razliku I u mnogome određuje da ćete kući otići ispunjeni. Ovu nagradu doživljavam kao izazov da u narednom period ostanem osnažen pojedinac, ali i član jednog istinski osnaženog I kompaktnog tima.” - Aleksandra Šibek, menadžer za SAP I ABAP/BI službu, MK IT Business SolutionsAMBASADOR STALNOG RAZVOJA
„Velika mi je čast i privilegija i zadovoljstvo što sam iz čitavog sistema MK Group izabarana za ambasadora stalnog razvoja. Moj posao je veoma dinamičan i podrazumeva primenu naučnih saznanja i otkrića direktno u privredi i proizvodnji, kroz temeljnu analizu kako u najsavremenijim laboratorijama, tako i na terenu. Tokom prethodne skoro tri godine rada u kompaniji Sunoko, zajedno sa kolegama iz Istraživačko– razvojnog centra, trudila sam se da uvedem inovacije u proizvodnju, ali i u sam pristup reševanju problema kroz stalni razvoj i unapređenje svakog pojedinca, a samim tim i celokupnog kolektiva. Zato ovo priznanje pripada timu IRC-a koliko i meni.” - Anja Milosavljević, šefica laboratorije Istraživačko- razvojnog centra SunokaAMBASADOR SINERGIJE
„Moje ime je Aleksandar Radović, ali me u Carnexu svi zovu Planer. Trenutno sam zaposlen na poziciji direktora planiraja proizvodnje Industrije mesa. Ove godine mi je pripala čast da budem izabran za ambasadora sinergije i to mi puno znači jer pokazuje da su prepoznati trud i napor koje svi u Carnexu ulažemo kako bismo postigli naše zajedničke korporativne ciljeve. Smatram da ako postoji sinergija u timu, izazovi koliko god veliki bili, lakše se prevazilaze. Godinama se trudim da pomognem svima sa kojima sarađujem i da sve bude rešeno na najbolji mogući način. Dokaz da u Carnexu negujemo sinergiju je taj što su za ambasadora sinergije, već treću godinu zaredom, uključujući i mene, zaposleni upravo iz naše kompanije. Svi naši timovi svakodnevno komuniciraju i stalno se trudimo da tu komunikaciju poboljšamo. Na taj način postižemo da zajednički rezultat bude veći od proste sume naših individualnih rezultata. Tako nam svaki dan na poslu, bez obzira na to koliko izazovan bio, prođe lakše, našalimo se i izjedamo jedni drugima, ohrabrujemo se međusobno i odlučno koračamo ka budućnosti.” - Aleksandar Radović, direktor planiranja proizvodnje, CarnexNAJBOLJI TIM
Komercijalni tim naše kompanije članice Carnex je kroz maksimalno zalaganje svih svojih članova nastavio da potvrđuje i unapređuje svoju lidersku poziciju na tržištu mesa i mesnih prerađevina. Cilj komercijalnog tima je da na mestu prodaje unapređuje dostupnost naših proizvoda kroz adekvatno upravljanje asortimanom, pozicioniranje i konkurentan promo miks, a sve u cilju zadovoljenja potreba kako naših lojalnih potrošača, tako i svih novih kojima će bogat i kvalitetan Carnex asortiman biti dostupniji. Svakodnevni rad tima podrazumeva i negovanje svih vrednosti MK Group, pozitivnu energiju I posvećenost. U narednom periodu Carnex komercijalni tim će se fokusirati na to da se svaki proizvod nađe na pravom mestu i u pravo mesto. Komercijalni tim se tokom 2022. Godine posebno trudio da kontinuirano predstavlja misiju i viziju MK Group kako u saradnji sa eksternim kupcima, tako I kroz interne komunikacije. Uspešno realizovane kampanje I sve aktivnosti na mestu prodaje postignute su sinergijom svih sektora koji posluju u okviru Carnex kompanije, a koje čine tim finansija, tim logistike, tim proizvodnje, tim planiranja, tim nabavke I brojni drugi relevantni sektori. Snaga brenda MK Group će i u narednom period biti vetar u leđa komercijalnom timu da bude još uspešniji. – Komercijalni tim Carnexa

Proces selekcije
Kako zapošljavamo
Ukoliko želite da budete deo MK Group tima, rastete i razvijate se, naša vrata su vam otvorena. Do informacija o otvorenim pozicijama, kako u MK Group tako i u kompanijama članicama, možete doći putem našeg sajta i zvaničnog LinkedIn profila. Takođe, imamo partnerstvo sa svim značajnim portalima za profesionalno oglašavanje i učestvujemo na sajmovima za zapošljavanje.
Proces selekcije zavisi od pozicije za koju aplicirate i uključuje testiranja i intervjue.
Kako da se prijavite?
Popunite prijavu sa naznakom za koju poziciju konkurišete i u najkraćem roku Sektor za ljudske resurse će istu pregledati.
Ukoliko imamo otvorenu poziciju koja odgovara Vašem znanju i radnom iskustvu, kontaktiraćemo Vas kako bismo se dogovorili oko daljih koraka.
Ukoliko trenutno nemamo adekvatnu otvorenu poziciju, Vaša biografija ostaje u našoj bazi i bićete kontaktirani kada se otvori pozicija koja odgovara Vašem obrazovanju, znanjima i kompetencama.
Očekujemo vas!
Otvorene pozicije
Prijava
Saglasan/na sam i potvrđujem da sam shodno odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, upoznat/a sa načinom prikupljanja ličnih podataka i da sam saglasan/na sa obradom i čuvanjem istih u navedenu svrhu te da data saglasnost predstavlja osnov MK Group za obradu podataka o ličnosti u pocesu selekcije i regrutacije kandidata za zaposlenje.