Zaposlenje

OTVORENE POZICIJE

 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
oblasti,
    

REFERENT ZA OBRAČUN ZARADA 

- Mesto rada: Inđija -

Opis posla:

Vrši obračun i isplatu zarada i naknada zarada zaposlenih;

Izdaje potvrde o proseku plata, prati administrativne zabrane, obustave i slično;

Vrši obračun i isplatu naknada za bolovanja i porodiljska odsustva;

Vrši obračun za isplatu otpremnina i obračun za isplatu po osnovu ostalih ugovornih obaveza;

Vodi glavnu blagajnu sa evidentiranjem svih ulaza i izlaza gotovog novca;

Izdaje potvrde o plaćenim porezima i doprinosima po odbitku;

Izrađuje pojedinačne poreske prijave poreza na dohodak građana i dostavlja ih Poreskoj upravi;

Izrađuje obrazace M 4;

Prati izvode i kompletira dokumentaciju o potrošnji po platnim karticama.

Uslovi:

Završena srednja škola – ekonomskog usmerenja;

Najmanje 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;

Znanje rada na računaru.

Prijave sa biografijom možete poslati elektronski na:

posao.mkgroup.rs

Rok za konkurisanje je 04.05.2018. godine

_____________________

Kompanija Carnex je jedan od lidera u oblasti proizvodnje mesa i proizvoda od mesa na tržištu Srbije i regiona, i to već 60 godina. Omiljen i prepoznatljiv Carnex brand zasniva se na spoju tradicije i savremenih industrijskih standarda, na konstantno visokom kvalitetu proizvoda, zadovoljstvu potrošača i društveno odgovornom poslovanju. Od 2011. godine Carnex posluje u sastavu MK Group sistema.

 

Kao kompanija koja ima visoke ciljeve i jasnu viziju i misiju, posebnu važnost pridajemo našem timu kome verujemo i koji stalno raste i razvija se zajedno sa kompanijom. Ukoliko ste u potrazi za profesionalnim izazovima, a uporni ste i dinamični, pridružite nam se.

 

Našem uspešnom timu potreban je: 

Saradnik u kontrolingu

- Mesto rada: Vrbas - 

Opis posla:

  • Izrada planova, izveštaja i analiza poslovanja svih procesa u kompaniji
  • Učestvovanje u procesu izrade budžeta
  • Predlaganje rešenja u cilju unapređenja procesa rada, razvoja i standardizacije sistema izveštavanja na bazi dostupnih informacija 
  • Izrada i analiza svih periodičnih finansijskih izveštaja u vezi kontrole troškova i profitabilnosti po poslovnim procesima
  • Redovno prikupljanje, obrada i analiza podataka o poslovnom okruženju u cilju sagledavanja tržišne pozicije kompanije
  • Izrada svih kalkulacija i analiza
  • Analiza isplativosti investicija
  • Pružanje podrške u identifikovanju rizika vezanih za transakcije u okviru ingerencija pozicije
  • Orijentisanost na ciljeve i pozitivne rezultate

Potrebne kvalifikacije:

  • Studije prvog ili drugog stepena -  prirodno-matematičke i ekonomske nauke
  • Minimum 2 godine radnog iskustva na istoj ili sličnoj poziciji
  • Znanje rada na računaru – MS Office
  • Znanje engleskog jezika
  • Upornost, inovativnost i izražene pregovaračke sposobnosti
  • Timski orjentisana osoba sa željom za razvojem karijere i sticanjem novih znanja

 

Prijave sa biografijom možete poslati na: 

posao.mkgroup.rs 

Rok za konkurisanje je 04.05.2018. godine

_____________________

MK Group is a diversified holding company, one the most successful business systems in the country and the region. MK Group strategically manages more than 35 companies and employs several thousand employees. We are operating in the fields of agribusiness, sugar production, meat industry, financial services, real estate, hospitality as well as implementation of the new information technologies such as SAP.

Due to extension of our business activities, we are currently looking for a qualified:

Mergers & Acquisitions Senior Analyst

- Position in Belgrade -

Responsibilities:

Candidate is expected to participate in exercising following tasks:

  • Analyzing potential acquisitions, with specific attention to its impact on current business activity and compliance with Group strategy
  • Create, maintain and review complex financial models and valuation analyses, including DCF, trading comparable, precedent transactions, merger models and transaction impact analyses,
  • Design and analyze M&A transaction structures
  • Lead due diligence, including financial, business, industry, and legal analysis/review,
  • Manage day-to-day deal execution, interacting with senior deal team members, transaction counterparties and deal advisors,
  • Work independently, producing high quality deliverables such as descriptive/info memorandums, management presentations, board materials and other presentation materials for use in M&A transactions
  • Ad hoc projects

Candidate qualifications:

  • A University Degree - preferably in Economics
  • Minimum 3 years of work experience in audit, consulting or controlling/plan&analysis department.
  • Excellent knowledge of English language
  • Excellent computer skills (Windows, MS Office)
  • Intellectual curiosity, strong work ethics and desire to learn
  • Ability to work in a fast-paced environment, handling multiple projects with different deal teams
  • Highly organized, detail oriented and proactive

 

Application form and CV should be submitted no later than 03 May 2018 at

posao.mkgroup.rs

_____________________

MK Group is a diversified holding company, one the most successful business systems in the country and the region. MK Group strategically manages more than 35 companies and employs several thousand employees. We are operating in the fields of agribusiness, sugar production, meat industry, financial services, real estate, hospitality as well as implementation of the new information technologies such as SAP.

Due to extension of our business activities, we are currently looking for a qualified: 

Mergers & Acquisitions Junior Analyst

- Position in Belgrade -

Responsibilities:

Candidate is expected to participate in exercising following tasks:

  • Analyzing potential acquisitions, with specific attention to its impact on current business activity and compliance with Group strategy
  • Participate in creating, maintaining and reviewing complex financial models and valuation analyses, including DCF, trading comparable, precedent transactions, merger models and transaction impact analyses,
  • Participating in due diligence, including financial, business, industry, and legal analysis/review,
  • Interacting with senior deal team members, transaction counterparties and deal advisors,
  • Work independently, producing high quality deliverables such as descriptive/info memorandums, management presentations, board materials and other presentation materials for use in M&A transactions
  • Ad hoc projects

Candidate qualifications:

  • A University Degree - preferably in Economics
  • 1 to 3 years of work experience in audit, consulting or controlling/plan & analysis department
  • Excellent knowledge of English language
  • Excellent computer skills (Windows, MS Office)
  • Intellectual curiosity, strong work ethics and desire to learn
  • Ability to work in a fast-paced environment, handling multiple projects with different deal teams
  • Highly organized, detail oriented and proactive

Application form and CV should be submitted no later than 03 May 2018 at

posao.mkgroup.rs 

_____________________

Sunoko je  najveći proizvođač i izvoznik šećera u Srbiji i sa svojim fabrikama šećera u Kovačici, Pećincima i Vrbasu snadbeva srpsko i evropsko tržište šećerom. Konstantno ulažući u razvoj tehnoloških procesa, uz strogu kontrolu zdravstvene ispravnosti i bezbednosti, ugrađujući u svakodnevno funkcionisanje najviše standarde kvaliteta proizvoda i upravljanja, svesni smo da dalji razvoj prevashodno počiva na našim zaposlenima.

Pozivamo Vas da se pridružite našem timu na poziciji:

Pomoćnik tehnologa

- Mesto rada: Kovačica - 

 

Opis posla:

  • U saradnji sa smenovođom-tehnologom objedinjava rad svih službi i pogona koji učestvuju u procesu proizvodnje.
  • Stara se o doslednoj primeni i funkcionisanju FSSC 22000:2010 (Sistem zaštite kvaliteta);
  • Obilazi sve stanice i kontroliše rad rukovaoca tih stanica i održavanje zadatih parametara;
  • Prati sve rezultate iz laboratorija i prema njima interveniše u procesu proizvodnje ukoliko je to potrebno;
  • Evidentira problematiku u proizvodnji u cilju sanacije za narednu kampanju;
  • Kontroliše mere zaštite na radu u krugu fabrike.

Uslovi za kandidate:

  • Studije prvog ili drugog stepena – tehnološkog usmerenja;
  • Poželjno 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Poznavanje rada na računaru;
  • Znanje minimum jednog stranog jezika;
  • Vozačka dozvola B kategorije;
  • Sposobnost brzog i analitičkog zaključivanja.

Prijave sa biografijom možete poslati na:

posao.mkgroup.rs 

Rok za konkurisanje je 27.04.2018. godine

_____________________

MK Group je holding kompanija koja spada među najuspešnije poslovne sisteme u zemlji i regionu. Aktivni smo u oblastima agrobiznisa, proizvodnje šećera, finansijskih usluga i menadžmenta, mesne industrije, trgovine nekretninama, hotelijerstva, ali i implementacije novih informacionih tehnologija.

Pozivamo Vas da se pridružite našem timu na poziciji: 

ZAMENIK DIREKTORA IFRS ODELJENJA

- Mesto rada: Beograd -

Opis posla:

  • Planiranje, organizacija i rukovođenje aktivnostima i resursima u okviru IFRS Odeljenja radi ostvarenja ciljeva;
  • Donošenje odluka u okviru nadležnosti Odeljenja;
  • Predlaganje rešenja za unapređenje procesa rada iz svoje nadležnosti i praćenje njihove realizacije;
  • Praćenje pozitivne zakonske regulative iz domena finansija i računovodstva, kao i izveštavanje članica sistema o promenama istih, obezbeđujući usaglašavanje poslovanja saglasno nastalim izmenama;
  • Učešće u ostvarivanju utvrđene poslovne politike i poslovnih ciljeva Poslodavca iz domena nadležnosti;
  • Operativna koordinacija, kontrola i aktivno učešće u izveštavanju u skladu sa IFRS na nivou grupe;
  • Izrada konsolidacionog IFRS izveštajnog paketa na niovu grupe i segmenata;
  • Koordinacija, kontrola i aktivno učešće u izradi pomoćnih evidencija i tabela za sprovođenja procesa IFRS konsolidacije;
  • Nadgledanje i pomoć pri sastavljanju finansijskih izveštaja po IFRS za članice sistema;
  • Operativa kontrola, priprema i analiza redovnih i vanrednih izveštaja, kao i konsolidovanih finansijskih izveštaja o rezultatu poslovanja članica sistema;
  • Učešće u implementaciji standarda dokumentacionog i informacionog sistema u računovodstvu preduzeća u grupi;
  • Saradnja sa revizorskim i konsultantskim kućama i poreskim institucijama;
  • Operativna kontrola podataka i izveštaja iz domena nadležnosti;
  • Praćenje razvoja i učinka zaposlenih u Odeljenju.

Uslovi:

  • Studije prvog ili drugog stepena – ekonomske nauke;
  • Najmanje 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Poznavanje rada na računaru;
  • Znanje engleskog jezika;
  • Posedovanje zvanja ovlašćenog računovođe / u procesu dobijanja zvanja ovlašćenog računovođe ili ACCA

 

Prijave sa biografijom možete poslati na: 

posao.mkgroup.rs 

Rok za konkurisanje je 27.04.2018. godine

_______________________

Postanite deo našeg tima

Zapošljavamo više od 7000 radnika na stalnim, honorarnim i sezonskim poslovima. U okviru našeg poslovnog sistema postoji širok spektar radnih mesta koja zahtevaju različite vrste znanja i veština neophodnih za uspešno funkcionisanje. Podržavamo regrutaciju mladih i perspektivnih ljudi, a istovremeno tragamo za iskusnim profesionalcima.

Kod zaposlenih cenimo posvećenost poslu, usredsređenost na rezultate i želju za razvojem i unapređenjem karijere.

Posvećenost zaposlenima

Kao kompanija činimo sve da obezbedimo dobre uslove za kvalitetan rad i razvoj profesionalnih i ličnih kapaciteta zaposlenih. Organizovanjem redovnih seminara usmerenih na podizanje nivoa kompetencija, sportskih manifestacija, preko team buildinga i korporativnih svečanosti, vodimo računa o zadovoljstvu zaposlenih, ali i svim standardima bezbednosti i zaštite na radu.

Možete aplicirati klikom na posao.mkgroup.rs, kao I na kontakt e- mail HR službe.

Kontakt HR službe

MK Group d.o.o.
Sektor za ljudske resurse
Bulevar Mihajla Pupina 115 e
11070 Novi Beograd, Srbija
Telefoni: +381 11 35 39 555; +381 21 48 78 369
Fax: +381 11 35 39 599; +381 21 6616 850
E-mail: hr@mkgroup.rs